Tuesday 17 January 2012

Milik dia seorang

"HATI INI UNTUK DIA DAN HANYA UNTUK DIA SEORANG.."



tengs to MR. NAT..to be my hero next my lovely father
tengs muncit..wat idup badak air ni trllu bermkne...
mmg x dinafikan, aku rse trllu serasi bersme kau..
kau lah musuh aku, kekasih aku, kwan aku, cinta ak, suami aku, boyfren aku, abg aku, adik aku..
kau ckup segala-2 nye tok aku..
dan kau lah sebab nye aku x cari orang lain..
SYABAS yg x terhingga bab kau da konvo tok belaja memahami diri ni wahai sygku... :)

# TERIMA KASIH ALLAH....
aku bukan hambamu yg sempurna tapi Engkau dah hantar dia kepada ku membuatkan hidupku sempurna

YA ALLAH..

Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan ya Allah… ya tuhanku yang maha mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi…

 AMIN..



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan nota kaki anda disini..GRACIAS..