Wednesday 29 June 2011

UnTuk KaMoOo SYG.....

"......Andai saya bernafas lagi ..untuk menatap wajah awak... andai saya bernafas lagi... untuk mencurah bahagia pada awak... andai saya bernafas lagi... untuk meraikan kejayaan awak... andai saya bernafas lagi.... untuk melihat senyuman awak... terus.. sepanjang hayat... selama mana saya diberi pinjaman nafas ini... sayang... hanya satu impian saya.. yang menjadi tekad dalam hidup ini... yang saya cuba merealisasikannya... sayang.... andai saya bernafas lagi... hanyalah .. kerana ingin meletakkan noktah.. pada coretan derita yang awak lalui.... hanya tekad saya... untuk menjadi... perenggan coretan yang baru untuk awak luahkan... perenggan yang menceritakan keindahan... kebahagiaan... hari-hari yang penuh senyuman..."







Salam Rindu....

Rawan
Biar berjauhan namamu daku sebutkanCukup tuk mengisi sepi tika pilu menantiBukan bintang atau suria bisa menyinar ceriaNamun kau cahaya menerangi jiwa laraBerperang dgn curiga di firasat kuAndai kau kembali merawat hati rindu

Ku bahagia pabila kau tibaKau lenyapkan rawanTak usah dikau pergiTak ingin lagiMeruntun hiba dengan sesalanKini ku akuiSegala kemaafan ku pohon kepada muAgar kau mengertiHanya cinta mu yang terbaik untuk ku

... lagu ini saya tujukan khas buat sidia yang kini disisi.. :)





No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan nota kaki anda disini..GRACIAS..